Politică de rambursări și returnări

Ne dorim ca fiecare client să fie pe deplin mulțumit de produsele achiziționate din magazinul nostru. În cazul în care produsul primit nu corespunde așteptărilor, oferim posibilitatea returnării acestuia în anumite condiții.

Clientul are obligația de a sesiza orice problemă legată de produs în termen de maximum 48 de ore de la primirea coletului. Sesizările pot fi transmise prin e-mail sau prin formularul de contact de pe site. După acest termen, ne rezervăm dreptul de a refuza returnarea produsului.

Pentru ca returul să fie acceptat, produsul trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat: fără urme de purtare sau deteriorare, cu etichetele intacte și în ambalajul original. Ne rezervăm dreptul de a refuza retururile care nu respectă aceste condiții.

Costurile de transport pentru retur sunt suportate integral de către client. Recomandăm utilizarea unui serviciu de curierat cu confirmare de livrare, pentru a avea dovada returnării coletului.

După primirea și verificarea produsului returnat, rambursarea sumei achitate se va face în contul bancar furnizat de client.

Ne rezervăm dreptul de a nu accepta returul în cazul produselor personalizate sau al celor care au fost deteriorate din culpa clientului.

Pentru orice nelămuriri legate de politica de retur sau pentru inițierea unui retur, vă rugăm să ne contactați la adresa de e-mail vanzari@bazaarboutique.ro.